Vedoucí oddělení poboček BRNO
14. 08. 2024 | Pobočka: Brno - Kšírova
✅ Hledáme dynamického a zkušeného vedoucího, který dokáže efektivně řídit a rozvíjet tým poboček v naší společnosti. Pokud jste připraveni vést a rozvíjet tým ve společnosti s dlouholetou tradicí, neváhejte a přihlaste se k nám. Těšíme se na vaši přihlášku! ☝️
Jaká je náplň práce vedoucího oddělení poboček?
- Budete určovat klíčové cíle a priority pro oddělení, zajišťovat jejich koordinaci a efektivní řízení.
- Vaším úkolem bude rozdělovat jednotlivé úkoly mezi členy týmu a průběžně sledovat jejich plnění, abyste zajistili dosažení stanovených cílů.
- Pravidelná komunikace a zpětná vazba jsou základem úspěchu. Budete rozvíjet svůj tým, sdílet důležité informace ze společnosti a navrhovat možnosti pro další vzdělávání a zlepšování.
- Budete mít na starosti optimalizaci interních procesů, inovace a hledání nových způsobů, jak zvýšit efektivitu a kvalitu práce v oddělení.
- Vedle řízení oddělení budete také zajišťovat, aby členové týmu jasně chápali strategii organizace a směřovali k jejímu společnému naplnění.
- Budete pravidelně sledovat, analyzovat a hodnotit kvalitu, rychlost a efektivitu práce, a na základě těchto údajů navrhovat opatření ke zlepšení.
- Pravidelně budete informovat svého nadřízeného o postupu práce, výsledcích a dalších důležitých aspektech řízení oddělení.
- Vaším úkolem bude také aktivně se podílet na každodenních činnostech oddělení, což zahrnuje servis poboček, vychystávání zboží pro pobočky a efektivní řešení případných nesouladů, s cílem zajistit spokojenost zákazníků a plynulý chod všech procesů.
Požadujeme
- Vystudovaná SOU nebo SŠ (v oboru elektro výhodou).
- Znalost práce na PC min. MS Office.
- Schopnost týmové práce a vedení týmu.
- Zkušenosti s prací ve skladu výhodou.
- Dobré komunikační dovednosti, umění zpětné vazby.
- Schopnost motivovat, jednat s lidmi.
Nabízíme
- Jistotu – zázemí silné a stabilní české společnosti.
- Work-life balance – 5 týdnů dovolené. Férový a transparentní přístup.
- Příspěvky – stravenkový paušál ve výši 107 Kč a příspěvek na dovolenou před létem.
- Odměny – pravidelné vyplácení odměn podle hospodářského výsledku firmy.
- Cafeterie – využíváme systém Edenred.
- Přátelské pracovní prostředí – parkoviště pro zaměstnance, MHD zastávka přímo před firmou, výborná kantýna.
Termín nástupu
- Ihned nebo dle dohody
V případě zájmu nám prosím zašlete profesní životopis. Pokud se Vám do 30 dnů neozveme, dali jsme přednost uchazečům, kteří lépe vyhovovali požadavkům naší společnosti.