Účet na e-shopu, partnerské karty
- Jak si vytvořím účet na e-shop?
Stačí vyplnit vaše údaje ZDE a po prostudování a potvrzení všeobecných obchodních podmínek a zásad ochrany osobních údajů stačí kliknout na „registrovat“. E-mailem vám pak přijde potvrzení o registraci. Účet máte již vytvořený. - Nevzpomenu si na heslo ke svému účtu na e-shopu – co teď?
Klikněte na „Zapomenuté heslo“ v přihlašování. Email s propojením k obnovení dorazí obvykle do několika minut. - Jak získám partnerskou kartu, se kterou mohu nakupovat na firmu?
Partnerské karty slouží k identifikaci zákazníků, kteří odebírají zboží na firmu. Pro získání partnerské karty s možností nákupu na bankovní převod je nutné vyplnit formulář „Žádost o vydání, prodloužení a vrácení Partnerské karty“. Podrobnosti k formuláři a všeobecná pravidla naleznete ZDE. - Mohu mít na jednu firmu více partnerských karet pro zaměstnance?
Ano, na jednu firmu může být vystaveno více partnerských karet, které mohou využívat vaši zaměstnanci. Vyplněním jejich údajů ve formuláři „Žádost o vydání, prodloužení a vrácení Partnerské karty“ v části B. Podrobnosti k formuláři a všeobecná pravidla naleznete ZDE.
Doprava a osobní odběr
- Jak funguje osobní odběr na pobočce?
Zboží si vyzvednete v jedné z 33 poboček – zdarma, i s poradenstvím na místě. Vyčkejte na potvrzení, že zboží již dorazilo. - Jaké jsou ceny dopravy?
- Doprava na pobočku ELKOV je zdarma.
- Doprava Zásilkovnou Z-BOXU nebo na výdejní místo je zpoplatněna. V případě, že nakoupíte v hodně alespoň 1 500 Kč včetně DPH, dopravu Zásilkovnou máte zdarma.
- Doručení zásilky na určenou adresu přepravní společností PPL je také zpoplatněna. Při nákupu v hodnotě 1 500 Kč včetně DPH je však doprava zdarma.
- Podrobnosti o cenách anebo podmínkách přepravy naleznete ZDE.
- Kdy dorazí zásilka?
Doručení obvykle následující pracovní den po odeslání. O detailech vás informujeme emailem/SMS.
Platby
- Jaké způsoby platby nabízíte?
Online platby kartou, převodem, dobírka (Zásilkovna i PPL), hotově či kartou na pobočce. - Mohu platit na pobočce kartou?
Ano – kartou i hotově. Platba je zdarma bez ohledu na výši nákupu.
Sortiment & dostupnost
- Jak zjistím, co máte skladem?
Na eshopu vidíte reálnou dostupnost. Navíc máme centrální sklad s více než 85 000 položkami, které denně doplňujeme. - Nabízíte produkty od konkrétních výrobců?
Ano – z více než 2 500 dodavatelů – nejkvalitnější značky existující pro elektromateriál, fotovoltaiku i nářadí. Do vyhledávání stačí napsat konkrétní značku dodavatele a zobrazí se kategorie výrobce či dodavatele. - Objednávám hodně položek online. Dostanu celý nákup najednou?
Ano, pokud je vše skladem. U mixu dostupného a nedostupného zboží vás budeme informovat a odešleme zbytek ihned jakmile bude k dispozici. Velké objednávky je lepší vyzvedávat osobně na některé pobočce.
Poradenství & technická podpora
- Nejsem si jistý výběrem zboží – pomůžete mi?
Samozřejmě! Na pobočce i online vám poradí naši proškolení specialisté. Připravíme i projektové řešení na míru (osvětlení, fotovoltaika, automatizace apod.). - Poskytujete pomoc při projektování?
Ano – nabízíme odbornou projektovou podporu, technické výpočty osvětlení, návrh zabezpečení i fotovoltaických systémů.
Reklamace
- Jaká je záruka na zboží?
Standardní záruční doba na zboží je 12 měsíců od převzetí. U některých produktů ale může být záruční lhůta delší nebo kratší, pokud je to uvedeno v dokladech ke zboží (např. faktura, dodací list). Tam může být také uveden jiný postup pro reklamaci nebo oznámení vady, a to podle povahy zboží nebo podmínek daných výrobcem. Pokud si nejste jistí záruční dobou u konkrétní položky, obraťte se na nás – rádi vám to ověříme. - Na co se záruka nevztahuje?
Záruka se nevztahuje na případy, kdy je zboží:- opotřebované běžným používáním,
- použité v rozporu s návodem nebo pokyny výrobce,
- poškozené znečištěním, nehodou nebo vyšší mocí (např. nedodržení údržby),
- mechanicky poškozené,
- nevhodně použité pro daný účel,
- označené jako „R2“ až „R99“, pokud nebyl dodržen předepsaný postup reklamace,
- poškozené neodborným zásahem nebo úpravou.
Pokud si nejste jistí, zda se na konkrétní případ vztahuje záruka, kontaktujte nás – rádi vám pomůžeme situaci vyřešit.
- Jak mohu uplatnit reklamaci?
Reklamovat můžete odesláním zboží na naši centrálu nebo na našich pobočkách.
- Vyplňte online reklamační formulář
- Zboží zabalte
- Přiložte kopii dokladu o nákupu zboží (fakturu) a případně další dokumenty
- Celý balíček odešlete na naši adresu uvedenou níže°
Více informací naleznete ZDE.