Mrzí nás komplikace se zakoupeným zbožím. Reklamaci můžete vyřídit buď online zde na stránkách nebo osobně na jakékoliv z našich poboček.
V případě řešení reklamace online, prosíme o vyplnění elektronického reklamačního formuláře. Reklamační oddělení vás bude následně emailem kontaktovat a domluví další postup.
Na pobočkách se o vás postará náš tým proškolených kolegů a reklamaci sepíšete na místě.
Formulář pro oznámení reklamace je dostupný i po přihlášení v zákaznické sekci v detailu objednávky.
Přijatou reklamaci se vždy snažíme vyřídit co nejrychleji. Nejpozději však do zákonné lhůty 30 dnů ode dne přijetí reklamace. O výsledku reklamace vás budeme informovat e-mailem, nebo vám přímo zavoláme. Celý průběh reklamace se řídí reklamačním řádem, který je dostupný online na stránce reklamační řád.
Zboží je možné vrátit do 14-ti dnů ode dne převzetí zboží kupujícím. Veškeré podmínky jsou uvedeny v poučení o odstoupení od kupní smlouvy.
Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi.
ELKOV elektro a.s.
Sokolova 701/1f
619 00, Brno