Reklamace a vrácení zboží

Pro objednávky z eshop.elkov.cz, prosím vyplňte formulář umístněný na eshop.elkov.cz/spotrebitel

Jak reklamovat zakoupené zboží zakoupené na elkov.cz

Mrzí nás komplikace se zakoupeným zbožím. Reklamaci můžete vyřídit buď online zde na stránkách nebo osobně na jakékoliv z našich poboček.

V případě řešení reklamace online, prosíme o vyplnění elektronického reklamačního formuláře. Reklamační oddělení vás bude následně emailem kontaktovat a domluví další postup.

Na pobočkách se o vás postará náš tým proškolených kolegů a reklamaci sepíšete na místě. 

Formulář pro oznámení reklamace je dostupný i po přihlášení v zákaznické sekci v detailu objednávky.

Průběh reklamace

Přijatou reklamaci se vždy snažíme vyřídit co nejrychleji. Nejpozději však do zákonné lhůty 30 dnů ode dne přijetí reklamace. O výsledku reklamace vás budeme informovat e-mailem, nebo vám přímo zavoláme. Celý průběh reklamace se řídí reklamačním řádem, který je dostupný online na stránce reklamační řád.

Jak odstoupit od kupní smlouvy (vrácení zboží)

Zboží je možné vrátit do 14-ti dnů ode dne převzetí zboží kupujícím. Veškeré podmínky jsou uvedeny v poučení o odstoupení od kupní smlouvy.

Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi.

  1. Vyplňte formulář  odstoupení od kupní smlouvy.
  2. Zboží zabalte.
  3. Přiložte kopii dokladu o nákupu zboží (fakturu) a případně další dokumenty.
  4. Celý balíček odešlete na naši adresu uvedenou níže.

Adresa pro zasílání reklamací a vrácení zboží

ELKOV elektro a.s.
Sokolova 701/1f
619 00, Brno